Reklamacje i zwroty

Towar można zwrócić bez podawania przyczyny do 10 dni roboczych od odebrania paczki. (nie dotyczy zamówień z usługą szycia)

Podstawą do zwrotu jest dowód zakupu w formie paragonu bądź faktury.

Przed zwrotem prosimy o kontakt telefoniczny bądź e-mail.

Do zwracanego towaru prosimy o dołożenie wypełnionego niżej protokołu.

 

 

ZGŁOSZENIE  REKLAMACYJNE

 

Sporządzono dnia ………………………..

  1. Imię i nazwisko reklamującego:……………………………………………………….
  2. Adres e-mail:…………………………………………………………………………..
  3. Tel.:……………………………………………………………………………………...
  4. Adres:………………………………………………………………………………….
  5. Data odebrania towaru:………………………………………………………………….
  6. Nazwa towaru reklamowanego:……………….………………………….………...
  7. Przedłożony dowód sprzedaży*

a) Paragon numer: ……………………………………

b) Faktura numer: ……………………………………

  1. Data stwierdzenia przez kupującego niezgodności towaru……………………………..
  2. Krótki opis wady towaru …………………………………………………………… ..……………………………………………..…………………………………………..
  3. Żądanie reklamującego …………………………………………………………………

 

Oświadczam że zapoznałem się z regulaminem sklepu www.firanka.pl

 

                                                                                                             …………………………..

                                                                                                                     Podpis Konsumenta

 


Podstawy prawne:
Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. 2002 nr 141 poz. 1176 z późn. zm.)

 

*Protokół reklamacyjna ważny tylko w przypadku gdy są dołączone do niego dokumenty sprzedaży.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl